Dag 19: …En met nieuwe kracht weer verder

27 oktober 2023 - Dury, Frankrijk

Lieve iedereen,

Kijk eens waar ik deze blog schrijf!

Onze overnachtingsplek in Dury De pipowagen! We zitten tussen de dieren

Hier is die dan, onze pipowagen! Te leuk gewoon. We zitten nu in Dury (département Aisne) op een groot erf met dieren. Er wonen zo’n 200 mensen in dit dorp dus het is niet bepaald een wereldstad…

We hebben daarom een couscous salade meegenomen die we kunnen eten. En dat is maar goed ook want het dichtstbijzijnde restaurant zit 5 km verder.

De rustdag gisteren heeft ons goed gedaan. En omdat de etappe van vandaag (maar) 17 km was hoefden we ook niet supervroeg te starten. We hebben eerst nog wat gedronken in het centrum van Saint-Quentin voordat we rond 11.30 vertrokken.

Het was een heerlijke wandeldag. De etappe liep grotendeels langs het water, de Canal de Saint-Quentin. De zon kwam ook uit en binnen no-time liepen we weer in t-shirt en dat aan het einde van oktober!

Langs de Canal de Saint-QuentinLekker lunchen in de zon
Het is trouwens bizar hoe snel de tijd gaat. Als alles voorspoedig gaat zijn we binnen een week in Parijs!

Fijn weekend voor jullie en we houden jullie op de hoogte.
Blessings!

Oh ja als toegift nog deze foto: zo werden we ontvangen in Dury…

Onze mascotte Autumn die de schelp meedraagt

1. Christiaan:
    27 oktober 2023
    Wat een prachtige pipo wagen en leuk alle ganzen in de buurt. Fijne avond en weekend. Succes morgen met wandelen!
  2. Simone Verhoef Rutten:
    27 oktober 2023
    Lieve Kim en Sebastiaan, wat een leuke pipowagen, wat een leuke logeerplek! En leuk zo met die ganzen! Mooie foto's weer! Fijne avond en voor morgen weer een mooie tocht toegewenst! Groetjes en liefs Simone 😘🌸
  3. Elizabeth:
    27 oktober 2023
    Yes, I can see so much fun! Did you play with the ducks & chickens? They're very funny creatures. I adopted 5 hens and they brought so much laughter and joy into my life. 🐓 Missed them. All are now in heaven, probably flying! Such warm nice weather! Wish it was here too! Send some over! 🌞
  4. Conny Kappelhof:
    Ha Kim en Sebastiaan,

Wat een mooie en leuke plek om te overnachten 😀. Geweldig zo tussen de dieren en dan de Pipo-wagen, heel bijzonder. Zou mij zo voor kunnen stellen dat je meer dagen daar zou willen verblijven.

Jullie hebben dus een relaxte dag achter de rug.
    Morgen weer veel wandelplezier, alle goeds en hartelijke groeten, natuurlijk ook van Constantijn maar dat zullen jullie wel begrijpen 😉.
  5. Jeroen:
    27 oktober 2023
    Dank weer voor jullie verslag en prachtige foto's! Leuk om op zulke afwisselende plaatsen te overnachten.
    Een fijne avond gewenst en een goede voortzetting van jullie tocht morgen!
  6. Karen Kortenbach:
    27 oktober 2023
    De kleuren van die wagen te mooi om niet meteen te gaan fantaseren! Om meteen een glimlach van te krijgen😁.verhalen over en foto’s vande zon willen we graag horen en zien na alle bakken met regen hier de hele dag! Dus geniet daar maar van! Weer
    Benieuwd naar morgen en naar hoe laat de ganzen jullie wakker gaan gakken( zo heet dat toch?)
  7. Jessica:
    28 oktober 2023
    Goedemorgen Sebastiaan en Kim.
    Echt leuk die pipo wagen waarin jullie konden overnachten.
    Leuk die ganzen ook.
    Fijn de rustdag jullie goed heeft gedaan.
    Mooie omgeving ook waar jullie zijn.
    Ik wens jullie een mooie dag toe en succes met de pelgrims wandeling.
    De tijd gaat echt snel.
  8. Marina Rutten:
    Hallo Sebastiaan en Kim,
    Wat leuk die pipowagen en met de dieren erom heen. Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad.
    Voor vandaag weer een fijne tocht toegewenst met Hopelijk weer mooi weer.
    Denk weer aan jullie vandaag.
  9. Pastor Charles Duynstee:
    28 oktober 2023
    Een mooie ‘Sint Franciscus’ plek:eenvoud en midden tussen de dieren!
    Ben benieuwd hoe de Pipo wagen er van binnen er uit ziet.
    Op naar Parijs, veel Zegen toegewenst
  10. Paul en Esther van Oijen:
    28 oktober 2023
    Leuk die pipowagen jullie zijn goed op weg en het einddoel Parijs komt nu zo langzamerhand in beeld! Veel succes verder..
  11. Koos:
    28 oktober 2023
    Een paar dagen niet gevolgd, deste leuker nu om het vervolg in breder perspectief te lezen. Wat een prestatie, en wat zijn jullie toch steeds positief. Jullie zien mooie stukken, en julle redden het elke keer weer. Leuk vooruitzicht dat Parijs niet zo ver meer is. Ga door Kim en Sebas! Het gaat lukken, jullie kunnen het.
  12. Kees van Bergen:
    28 oktober 2023
    Beste Kim en Sebastiaan, wat leuk in de ervaringen zo te lezen! Mooie foto’s erbij ook. Ik heb het idee dat het heel goed gaat, onafhankelijk van zon of regen. Wel slim om de kampeerspullen fijn af te leggen. Dat scheelt een hoop gesjouw.

Ik lees ook dat jullie overal zo gastvrij ontvangen worden: wie goed doet, goed ontmoet zeg ik maar. Wel een investering om overal aan de stempels te komen, maar ja, dat hoort er blijkbaar bij.

Nog maar een week, en dan komen jullie als het goed is in de lichtstad aan! Heel veel plezier bij de afronding van deze prachtige tocht💛