Dag 18: Een dagje rust...

26 oktober 2023 - Saint-Quentin, Frankrijk

Vandaag geen lange routes gepland of zware lichamelijke inspanningen. We blijven in Saint Quentin.  Met deze  gedachten in je achterhoofd sta je begint de dag heel anders. We blijven wat langer liggen,  ik heb rustig wat boodschappen gedaan voor het ontbijt en we hoeven niet onze tassen weer in te pakken.  Allemaal best lekker na17 dagen lopen.

En toch hebben we deze dag goed besteed. We hebben de route voor de komende dagen bekeken, Kim heeft de overnachtingen voor de rest van de route geregeld en ik heb onze route in mijn telefoon geoptimaliseerd. We komen nu al een paar dagen de bordjes tegen naar Santiago en gisteren hebben we die ook helemaal gevolgd, nu wordt de route app meer een back-up en een middel om de afstand te bepalen tot ons overnachtingsplek.

Ons verblijf hier is voorzien van een wasmachine,  een luxe die we de laatste weken niet hadden. De Scrubber zak werkt wel goed maar een wasmachine is toch ook wel fijn.

Parijs komt dichterbij en we hebben er nog steeds alle vertrouwen in  dat we dit gaan halen.

Naast de voorbereidingen voor onze laatste week hebben we vandaag Saint Quentin bezocht , het gemeentehuis waar we een stempel hebben gescoord en de basiliek van Saint Quentin.

Stadshuis Saint Quentin

Basiliek st Quentin

Voorzijde basiliek

Vanavond hebben we lekker sushi gegeten en zijn we na de aanbidding geweest die vanavond bij de basiliek was.

Met stokjes gaat steeds beter

Kim en haar bootje

Morgen fris en uitgerust weer verder op weg naar Dury waar we in een Pipowagen slapen. De route is een kleine 20 km dus we beginnen rustig aan na onze rustdag.

Bedankt weer dat jullie ons volgen en we stellen de reacties zeker op prijs.

1. Paul en Esther van Oijen:
    26 oktober 2023
    Fijn dat jullie een beetje zijn bijgekomen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat jullie Parijs gaan halen. Veel succes morgen weer!
  2. Mam:
    Lieve Kim en Sebastiaan,
    Wat hebben jullie weer geluk, goed rust, schone kleren met frisse geur van was verzachter en lekker sushi.
    Wouw, is het meer luxe dan toen op Langtang trek Nepal Kim?
    Succes morgen wens ik jullie.
    Veel liefs van mam.
  3. Anja van Kemenade:
    26 oktober 2023
    Beste Kim en Sebastiaan, fijn dat jullie de rustdag ook goed zijn doorgekomen. Frisse kleding en lekker eten geeft de rustdag meer glans. Denk (en hoop zeker) dat jullie de reis zullen volbrengen. Jullie zijn kanjers !!
    Morgen weer rustig beginnen met lopen en een mooie en fijne weg afleggen !
    Veel succes !!
  4. Pastor Charles Duynstee:
    27 oktober 2023
    Dank voor het boeiende verslag!
    Een goede voorbereiding is het halve werk.
    Veel sterkte met laatste gedeelte.
    Bon courage!
  5. Elizabeth:
    27 oktober 2023
    I see you are becoming more aware of the differences and noticing the differences. Congratulations! A deeper awareness of how you think and feel...

A well deserved rest and yummy delicious sushi! Yum Yum!

Enjoy your last week of your journey! New discovery, new insights, new wonders, new inspirations... ...👣👣👣🙏📿🕊️💃
  6. Marina Rutten:
    Hallo Sebastiaan en Kim,
    Wat fijn even zo'n dag tussen door.
    Even weer orde op zaken stellen en wat rust.
    Mooie foto's ook weer.
    Ik ben benieuwd naar de pipowagen waar jullie komende nacht verblijven , echt grappig.
    Ik wens jullie weer een mooie tocht toe en dankzij jullie verhalen en foto's zijn we er toch een beetje bij.
    Ik hoop dat jullie mooi weer hebben en dat het vandaag allemaal goed mag verlopen.
    Denk aan jullie.
  7. Jessica:
    27 oktober 2023
    Goedemorgen Sebastiaan en Kim.
    Heerlijk even voor jullie een rustdag tussendoor.
    Fijn om weer even wat bij te komen.
    Ik wens jullie voor vandaag weer een mooie pelgrims wandeling toe.ik weet zeker dat jullie Parijs gaan halen de komende dagen.
    Mooie foto's hebben jullie op de blog gezet.
    Fijne dag
  8. Patrick Rutten:
    Ha
    Sebastiaan en Kim,
    Lekker even een dagje rust. Succes vandaag weer met de wandeling. Mooie foto's. Goede dag toegewenst.
  9. Simone Verhoef Rutten:
    27 oktober 2023
    Lieve Sebastiaan en Kim, bedankt voor jullie leuke verslag! Wat heerlijk zo die rustdag, even tijd voor jullie zelf en alles even echt kunnen wassen in de wasmachine. Mooie foto's hoor! Vandaag een mooie tocht toegewenst en heel veel plezier met jullie verblijf, de pipowagen! Maak er een mooie foto van! 😅 groetjes en liefs Simone 😘🌸
  10. Conny Kappelhof:
    Ha Kim en Sebastiaan,

Zal zeker heerlijk zijn geweest zo'n rustdag en het vooruitzicht dat het niet zo'n heel lange wandeltocht is... 😉
    Ook ik ben heel benieuwd naar de Pipo-wagen...
    Geniet van het knusse (denk ik zo).
    Parijs halen jullie vast en zeker zoals het nu gaat 😀.