Dag 26 en 27, Parijs en Au revoir!

4 november 2023 - Parijs, Frankrijk

Gisteren hebben we een mooie dag in Parijs gehad. In één dag kan je natuurlijk niet alles zien en doen maar het was een mooie indruk van de stad. We hebben de  Eiffeltoren gezien en hebben het Louvre bezocht. In het Louvre is er echt heel veel te bekijken,  meer dan dat we gisteren hebben kunnen doen. Wel indrukwekkend.

Kim voor het LouvreMona Lisa

Aan het eind van de middag zijn we naar de Sacre Coeur gegaan waar we in het  accueil,waar onze overnachting was, onze tassen konden achterlaten om wat te eten. Daarna hebben we om 22:00 de mis meegevierd en hebben van 1:00 tot 3:00 in de nacht deelgenomen aan de nachtelijke aanbidding.

Vandaag na de ochtendmis en het ontbijt hebben we ons klaargemaakt voor het vertrek en terwijl ik dit schrijf zitten we in de Flixbus naar Rotterdam.  We zijn weer bijna thuis!

Aan een Crêpe, bedankt Michiel

Ons gewone leven gaat weer verder maar wel met de mooie ervaringen die we hebben doorgemaakt tijden onze pelgrimstocht deel 1.  We zijn blij dat we deze reis samen hebben kunnen maken.  Kim en ik samen maar ook samen met Julie die ons trouw volgde op de blog en mooie reacties hebben geschreven.  Bedankt voor alle steunbetuigingen, bemoediging en gebeden, deze hebben ons zeker geholpen.

We gaan ons nu opmaken voor het vervolg, wanneer dat is zal nog moeten blijken want er staan ons nog meer belangrijke gebeurtenissen te wachten. We kijken er in ieder geval naar uit verder te gaan en dan pakken we deze blog ook  weer op.

Dus, Au Revoir!

Liefs Kim en Sebastiaan.

1. Simone Verhoef Rutten:
    4 november 2023
    Lieve Sebastiaan en Kim, wat fijn dat jullie nog tijd in Parijs hebben kunnen doorbrengen! Het eindpunt van deze tocht en het startpunt van de volgende! Een hele goede reis naar huis gewenst en welkom thuis! En lekker uitrusten na deze prestatie! Tot snel, liefs Simone 😘🌸
  2. Christiaan:
    4 november 2023
    Goede reis naar huis! Leuk om jullie pelgrims tocht via de blogs te hebben kunnen volgen.
  3. Jeroen:
    4 november 2023
    Goede reis gewenst, mochten jullie nog niet thuis zijn. Rust lekker uit en geniet lekker na van jullie mooie tocht!
  4. Marina Rutten:
    4 november 2023
    Wat fijn dat jullie nog een mooie dag hebben
    Gehad in Parijs.
    Waarschijnlijk zijn jullie bijna weer thuis , dus welkom thuis weer. Fijn dat jullie weer thuis zijn met mooie verhalen en herinneringen.
    Tot snel en slaap lekker voor straks.
  5. Jessica:
    4 november 2023
    Goedeavond Sebastiaan en Kim.
    Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad in Parijs.
    Ik denk dat jullie er al bijna zijn .
    Wel thuis en rust goed uit.
    Ik vond heel fijn om jullie te volgen met jullie pelgrims tocht via de blog.

Liefs can jessica
  6. Conny Kappelhof:
    Lieve Kim en Sebastiaan,

Ongetwijfeld zal deze tocht veel indruk op jullie hebben achtergelaten! Dank jullie wel voor de reisverslagen, was heel leuk dit te volgen.

Mooi dat jullie een deel van de nachtelijke aanbidding hebben meegemaakt.

Bijzonder dat jullie in het Louvre zijn geweest. Ik hoop dat jullie niet lang in de rij hebben moeten wachten.

Vanzelfsprekend wens ik jullie een behouden thuiskomst 😀 👍🏻😊🕊️

Op naar 'poes' 🐈
  7. Annette:
    4 november 2023
    Wat zal het gewone leven afkicken zijn. Hoop dat jullie nog een paar dagen bij kunnen komen
  8. Karen Kortenbach:
    5 november 2023
    Oh ik ga het nog missen jullie blog! Had gisteren al afkickverschijnselen.. daar zullen jullie vast ook last van krijgen.. weer naar binnen in het natte stormachtige weer, benen die eigenlijk wel aan een flinke afstand gewend zijn maar waarschijnlijk wel een rug die het zonder rugzak wel lekker licht vindt. Jullie zullen ook weer ieder zijn eigen gewone dagritme apart van elkaar ingaan.. maar zoals ik begrijp rijker in ervaring! Echt even goed uitrusten he! Dank dat ik een klein beetje deel mocht zijn en hoop je/ jullie een van de komende weken te ontmoeten. Slaap lekker !
  9. Paul en Esther van Oijen:
    5 november 2023
    Hoi Kim en Sebastiaan dank voor het delen van jullie ervaringen. Fijn dat jullie nog even van Parijs hebben kunnen genieten. Welkom thuis straks. Dat zal wel weer even wennen worden. Op naar het vervolg!
  10. Koos:
    5 november 2023
    Gefeliciteerd met deze prestatie. Het was leuk om jullie te volgen. Toch wel snel voorbij gegaan die maand. Wel thuis! Lekker nagenieten met de herinneringen.
  11. Pastor Charles Duynstee:
    Lieve Kim en Sebastiaan,
    Mogen al jullie belevenissen een plek krijgen in jullie hart!
    Zelf ervaar ik dat gebeurtenissen uit het verleden telkens een andere kleur krijgen.
    Het is bijzonder dat jullie het eerste gedeelte van jullie pelgrimstocht naar Santiago hebben afgesloten met een eucharistieviering en aanbidding: dankbaarheid en stilte zoeken in je hart is een hele mooie spiritualiteit. De komende tijd probeer ik jullie verslagen te herlezen: ze gaven aan mij ook bezinning.
    Jullie hebben gestalte gegeven aan het navolgen van Jezus: woord en daad horen bij elkaar ,doen wat we zeggen!
    Nogmaals veel dank dat ik samen met jullie op pelgrimstocht mocht gaan!
  12. Femke:
    10 november 2023
    Lieve Kim en Sebas, wauw wat ontzettend gaaf dat jullie gewoon van huis naar Parijs zijn gelopen!!!! Hoe cool!!! :-D Ik zou ook wel weer langere wandelingen willen maken als ik dit zo hoor. Super leuk geschreven ook, allebei! Ik hoop jullie vóór 11 december, dan ga ik weer naar Hopfgarten nog te zien om wat extra verhalen te horen! Heel veel liefs!